Чебакова Ю. Г. Педагогічні умови формування мотивації до вивчення психолого-педагогічних дисциплін у студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю. Г. Чебакова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.Проаналізовано проблему формування мотивації до вивчення психолого-педагогічних дисциплін (ППД) у студентів технічних ВНЗ. Розроблено, обгрунтовано й описано методику даної проблеми. Сформульовано, теоретично обгрунтовано та експериментально досліджено педагогічні умови формування мотивації до вивчення ППД у студентів технічних ВНЗ, зокрема, реалізацію особистісно-орієнтованих технологій інноваційного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення ППД на основі педагогічного співробітництва студента з викладачем та модульного навчання, забезпечення професійної спрямованості навчання ППД, використання в процесі вивчення ППД інтерактивних методів навчання. Визначено критерії, показники та рівні мотивації до вивчення ППД у студентів. Доведено, що впровадження методики формування мотивації до вивчення ППД у студентів технічних ВНЗ на основі визначених педагогічних умов сприяє позитивним змінам у рівнях мотивації студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ю9 р30 + Ч311 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА380830 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|