Мілова М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Мілова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2011. - 20 c. - укp.Визначено та науково обгрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномену "готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності" як інтегративної якості педагога, розглянуто її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. Розглянуто рівні готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійній діяльності (низький, середній, високий). Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови та методику формування готовності майбутніх учителів - гуманітаріїв до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, яка складається з трьох етапів: інтродуктивного, іммерсивного, продуктивного. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч314 + С. р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378825 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|