Таланова Ж. В. Підготовка фахівців найвищого освітнього рівня в умовах глобалізації: аналіз світового досвіду : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ж. В. Таланова; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2011. - 36 c. - укp.Встановлено закономірне існування цілісного структурованого простору докторської освіти світової, регіональної (зокрема європейської) та національної модальностей, що динамічно та нерівномірно розвивається, частка якого зазвичай становить 2 - 3 % з огляду на відносну кількість докторантів серед студентів вищої школи з тенденцією до збільшення, насамперед у розвинених країнах. Виявлено тенденції до випереджального розвитку докторської підготовки порівняно з попередніми (нижчими) рівнем, етапами, циклами вищої освіти та концентрації даної підготовки в провідних університетах. Розкрито глобальну системну двоетапну (перший та другий, або вищий) і на першому етапі (циклі) - орієнтаційну двотипову (академічний та професійний) структуризацію докторської освіти, а також проведено більш детальну її класифікацію за організаційними типами, видами, формами, елементами. Показано існування кореляційних зв'язків докторської підготовки з кадровими та фінансовими характеристиками освітньо-дослідницького середовища та з'ясовано, що в розвинених країнах і Україні проявляються протилежні кореляційні взаємозалежності. Удосконалено визначення навчально-дослідницької природи докторської підготовки як інтегрованих процесів навчання і досліджень за провідної ролі дослідницької діяльності, сутності понять "докторська освіта" і "докторська підготовка", їх синонімічності у світовій практиці вживання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(0)242.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378904 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|