Виноходова С. Г. Планування маркетингової діяльності страхових компаній : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. Г. Виноходова; Приват. ВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2010. - 19 c. - укp.Висвітлено ключові особливості маркетингового планування страховика, обумовлені специфікою страхування як виду економічної діяльності. Розроблено інформаційно-логічну модель процесу маркетингового планування страхової компанії, до складу якої входять стандартні методики планування, аналітичні інструменти, адаптовані до використання за умов страхового ринку України, а також спеціальні інструменти оптимізації структури прогнозного страхового портфелю. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.71-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376576 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|