Шубін С. П. Політичний маркетинг в державному управлінні України: теоретико-методологічні засади та механізми впровадження : монографія / С. П. Шубін; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 411 c. - Бібліогр.: с. 373-411. - укp.Розкрито сутність політичного маркетингу, обгрунтовано на науково-теоретичному рівні застосування політичних маркетингових технологій у державному управлінні України як інноваційних та ефективних засобів дослідження, аналізу та впливу на соціально-політичні процеси в державі. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування механізмів регулювання соціально-політичних відносин, вирішення соціально-політичних протиріч за допомогою політико-маркетингових технологій, а також здійснено адаптацію їх до сучасних потреб державно-управлінської діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР) в6 + Ф3(4УКР)123
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА739182 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|