РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000297124<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шубін С. П. 
Політичний маркетинг в державному управлінні України: теоретико-методологічні засади та механізми впровадження : монографія / С. П. Шубін; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 411 c. - Бібліогр.: с. 373-411. - укp.

Розкрито сутність політичного маркетингу, обгрунтовано на науково-теоретичному рівні застосування політичних маркетингових технологій у державному управлінні України як інноваційних та ефективних засобів дослідження, аналізу та впливу на соціально-політичні процеси в державі. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування механізмів регулювання соціально-політичних відносин, вирішення соціально-політичних протиріч за допомогою політико-маркетингових технологій, а також здійснено адаптацію їх до сучасних потреб державно-управлінської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР) в6 + Ф3(4УКР)123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739182 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського