РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000297126<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шубін С. П. 
Політичний маркетинговий аналіз: метод, теорія, практика : монографія / С. П. Шубін; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Генеза, 2007. - 112 c. - укp.

Розкрито сутність політичного маркетингу. Запропоновано інноваційну систему підходу до дослідження світу політики методом політичного маркетингового аналізу як невід'ємної частини й інструменту політичного маркетингу. Увагу приділено особливостям побудови якісних політичних прогнозів на базі даних, одержаних в результаті політичного маркетингового аналізу політичних процесів.

Раскрыта сущность политического маркетинга. Предложена инновационная система подхода к исследованию мира политики методом политического маркетингового анализа как неотъемлемой части и инструмента политического маркетинга. Уделено внимание особенностям построения качественных политических прогнозов на базе данных, полученных в результате политического маркетингового анализа политических процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського