Шубін С. П. Політичний маркетинговий аналіз: метод, теорія, практика : монографія / С. П. Шубін; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Генеза, 2007. - 112 c. - укp.Розкрито сутність політичного маркетингу. Запропоновано інноваційну систему підходу до дослідження світу політики методом політичного маркетингового аналізу як невід'ємної частини й інструменту політичного маркетингу. Увагу приділено особливостям побудови якісних політичних прогнозів на базі даних, одержаних в результаті політичного маркетингового аналізу політичних процесів. Раскрыта сущность политического маркетинга. Предложена инновационная система подхода к исследованию мира политики методом политического маркетингового анализа как неотъемлемой части и инструмента политического маркетинга. Уделено внимание особенностям построения качественных политических прогнозов на базе данных, полученных в результате политического маркетингового анализа политических процессов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА723685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|