![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000298040<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ставицька С. О. Практична психологія в системі вищої школи : монографія / С. О. Ставицька, П. В. Лушин, Т. В. Бушуєва, Т. В. Зайчикова, С. Л. Кравчук; ред.: Т. В. Бушуєва, С. О. Ставицька; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соціол., психології та упр. - К., 2012. - 303 c. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку практичної психології в системі вищої освіти. Охарактеризовано інноваційні психотехнології розвитку особистості студентів-психологів в системі фахової підготовки. Проаналізовано проблеми психодіагностики духовної самосвідомості особистості юнацького віку. Розглянуто технологію застосування репертуарних решіток під час діагностики ігрозалежності молоді. Показано можливості використання антистресових технологій у фаховій підготовці політичних психологів. Визначено психологічні умови та психотехнології розвитку мотивації підприємницької діяльності. Розглянуто професійно-рефлексивний тренінг самопізнання та саморозвитку як психотехнологію формування саморозуміння у майбутніх психологів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748918 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|