Лук'янова Л. Б. Провідні особливості навчання дорослих / Л. Б. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 72-80. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито роль освіти дорослих як провідної умови розвитку сучасної особистості. Висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної і андрагогічної. Визначено роль суб'єктів навчання в кожній моделі, охарактеризовано основні відмінності моделей. Раскрыта роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности. Рассмотрена общепризнанная целесообразность необходимости обучаться на протяжении всей жизни. Освещены особенности образовательных моделей - педагогической и андрагогической. Определена роль субъектов обучения в каждой модели, охарактеризованы наиболее значимые отличия моделей. Reveals the role of adult education as the leading condition for the development of modern identity, and sees it as a widely recognized need for a feasibility study on lifelong learning; highlights features educational models - teaching and andragogic; determine the role of teaching the subjects in each model and characterize the most significant differences between models of twelve. Ключ. слова: андрагогіка, освіта дорослих, андрагогічна виховна модель, педагогічна освітня модель Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|