РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000299172<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петропавловська С. Є. 
Промисловий маркетинг : курс лекцій / С. Є. Петропавловська, О. С. Борисенко; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ-друк, 2009. - 96 c. - Бібліогр.: с. 93-95. - укp.

Показано роль маркетингу у становленні та розвитку ринкової економіки. Висвітлено особливості функціонування промислового маркетингу (ПМ). Розглянуто специфіку споживчої поведінки на промисловому ринку (ПР). Охарактеризовано комплекс ПМ. Наведено загальну характеристику ПР. Проведено порівняльний аналіз промислового та споживчого ринків. Увагу приділено процесу промислової закупівлі. Описано методи ціноутворення.

Показана роль маркетинга в становлении и развитии рыночной экономики. Освещены особенности функционирования промышленного маркетинга (ПМ). Рассмотрена специфика потребительского поведения на промышленном рынке (ПП). Охарактеризован комплекс ПМ. Приведена общая характеристика ПР. Проведен сравнительный анализ промышленного и потребительского рынков. Внимание уделено процессу промышленной закупки. Описаны методы ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2 + У9(4УКР)300-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719847 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського