Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000299173<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Борисенко М. А. Промисловий маркетинг : навч. посіб. / М. А. Борисенко, О. В. Гронь, В. М. Щетинін; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2010. - 291 c. - Бібліогр.: с. 276-284. - укp.Розглянуто сутність, завдання й тенденції розвитку промислового маркетингу, специфіку та процес стратегічного планування. Визначено роль маркетингу в процесі стратегічного планування. Розглянуто ринки промислових товарів та особливості маркетингової діяльності, надано порівняльні характеристики промислового та споживчого ринків. Увагу приділено плануванню маркетингової діяльності та маркетинговим дослідженням на промисловому підприємстві. Запропоновано підходи до здійснення сегментації промислового ринку. Розглянуто питання формування обгрунтованої цінової та комунікаційної політики підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)301-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА739887 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|