Моначин І. Л. Психологічні особливості переживань педагогічними працівниками ситуації втрати роботи : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Л. Моначин; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". - К., 2009. - 20 c. - укp.Визначено типи переживання у безробітних педагогічних працівників. Проаналізовано складові структури переживання як особливого виду активності. Визначено пропріум структурних складових, який містить змістову, процесуальну й особистісну складові. Проаналізовано категорію переживання за трьома взаємопов'язаними аспектами: як функціонування свідомості, як емоційно-забарвлений стан та особливий вид активності. Запропоновано відповідну структуру переживання особистістю ситуації втрати роботи. Систематизовано типові стратегії переживання, що мають місце у професійній діяльності педагогічних працівників і детермінують зміни їх форм поведінки. Виокремлено типи переживання педагогічних працівників: емоційно-погоджувальний, ситуативно-фрагментарний і проектувально-перетворювальний. Розроблено й апробовано програму психологічної підтримки безробітних педагогічних працівників у ситуації втрати роботи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216 + Ю940.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА368423 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|