Малій Н. Ю. Психолого-педагогічні особливості розвитку креативної складової професійного мислення у майбутніх педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Ю. Малій; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2011. - 19 c. - укp.Проведено теоретичний аналіз проблеми креативності, визначено структурні компоненти та механізми креативної складової професійного мислення, а також основні психолого-педагогічні особливості, чинники й умови, що сприяють її розвитку у майбутніх педагогів у процесі навчання. Серед виявлених психолого-педагогічних умов її розвитку основними визначено реалізацію випереджальної функції в усьому освітньому процесі навчального закладу, науково обгрунтовану декомпозицію загальної мети у конкретні кваліфікаційні вимоги до випускника, орієнтацію освітнього процесу на студентів як на майбутніх фахівців, формування у професійно-освітньому процесі фахівця як особистості, інтенсифікацію навчання студентів, побудову навчально-виховного процесу на основі сучасних психолого-педагогічних технологій, керівництво навчально-виховним процесом викладачами, що володіють професійною майстерністю та високою педагогічною культурою. Розроблено й експериментально апробовано програму розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-513 + Ю945.1-513
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381765 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|