РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000300304<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коломінова О.  
Реалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школи / О. Коломінова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 135-144. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації принципів навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи в навчально-методичному комплекті для початкової школи. Досліджено принципи навчання аудіювання в початковій школі, зміст яких зумовлений особливостями сучасної діяльнісної особистісно-орієнтованої культуровідповідної та комунікативно спрямованої концепції навчання іноземних мов. Розглянуто функції аудіювання, запропоновано вправи у навчанні аудіювання як самостійного рецептивного виду мовленнєвої діяльності. Подано практичні рекомендації щодо впровадження визначених принципів у навчально-методичному комплекті з англійської мови для початкової школи.

Рассмотрены вопросы реализации принципов обучения англоязычного аудирования учащихся начальной школы в учебно-методическом комплекте для начальной школы. Исследуются принципы обучения аудированию в начальной школе, содержание которых обусловлено особенностями современной деятельностной личностно-ориентированой культуросоответствующей и коммуникативно ориентированной концепции обучения иностранным языкам. Рассмотрены функции аудирования, предложены упражнения по обучению аудированию как самостоятельному виду речевой деятельности. Даны практические рекомендации по реализации определенных принципов в учебно-методическом комплекте по английскому языку для начальной школы.

The article deals with the issues of realizing in the coursebook for primary school children the principles of teaching English language listening comprehension. The principles of teaching English language listening comprehension are analyzed in the light of their content, pertaining to the modern activity personality-oriented cultural and communicative-oriented concept of teaching foreign languages. The functions of listening comprehension are investigated. The exercises for teaching listening comprehension as one of the four main skills are suggested. Practical recommendations towards the implementation of the outlined principles in the coursebook for young learners are outlined.


Ключ. слова: англомовне аудіювання, навчально-методичний комплекс
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.332.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського