Кузьома Т. Б. Реалізація принципу науковості в практиці вищої школи України в кінці XIX - початку XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Б. Кузьома; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Визначено генезу ідей науковості навчання в історії вітчизняної педагогічної думки, розкрито сутність терміна "принцип науковості", охарактеризовано вимоги принципу науковості щодо організації навчально-пізнавальної та наукової діяльності студентів та висвітлено шляхи його реалізації. Розкрито суспільно-історичні, соціально-економічні, організаційно-педагогічні передумови становлення проблеми науковості у ВНЗ України даного періоду. Обгрунтовано етапи розвитку принципу науковості наприкінці ХIX - на початку XX ст. в Україні (1870-ті рр. - 1883 р. - етап розвитку ідей науковості за умов реформування системи вищої освіти,1884 - 1904 рр. - етап формування теоретичної бази проблеми реалізації принципу науковості навчання; 1905 - 1917 рр. - етап активного застосування принципу науковості в процесі навчання студентів у ВНЗ України. Визначено перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей, знахідок набутого прогресивного досвіду реалізацїї принципу науковості у ВНЗ України даного періоду за сучасних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384132 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|