Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. III Всеукр. наук.-практ. конф., 16 груд. 2009 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", всеукраїнська науково- практична конференція (3+ 2009+ Київ). - К., 2009. - 136 c. - укp.Висвітлено сучасный стан і перспективи рекламної діяльності в Україні. Проаналізовано нові напрями розвитку реклами та маркетингових комунікацій, особливості управління рекламною діяльністю на підприємствах різних галузей, проблеми формування науково-практичного інструментарію оцінки ефективності та доцільності впровадження рекламних заходів за умов транзитивної економіки. Розглянуто сучасні тенденції в рекламі торговельних підприємств. Увагу приділено маркетинговій діяльності в сфері нанотехнологій, перевагам застосування контекстної реклами за умов глобальної фінансової кризи, правовим проблемам забезпечення державного контролю рекламної діяльності. Освещены современное состояние и перспективы рекламной деятельности в Украине. Проанализированы новые направления развития рекламы в маркетинговых коммуникаций, особенности управления рекламной деятельностью на предприятиях разных отраслей, проблемы формирования научно-технического инструментария оценки эффективности и целесообразности внедрения рекламных мероприятий в условиях транзитивной экономики. Рассмотрены современные тенденции в рекламе торговых предприятий. Уделено внимание маркетинговой деятельности в сфере нанотехнологий, преимуществам применения контекстной рекламы в условиях глобального финансового кризиса, прововым проблемам обеспечения государственного контроля рекламной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА721085 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|