РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000300562<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., 18 листоп. 2011 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі, Н. В. Притульська, Н. М. Гуляєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2011. - 194 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень науковців, молодих вчених, студентів та аспірантів щодо новітніх напрямів розвитку маркетингових комунікацій та управління ними, особливостей державного регулювання реклами в Україні, якості підготовки професійних кадрів для цієї сфери. Розкрито практичні аспекти ребрендингу, а також роль соціальної реклами в розвитку українського демократичного суспільства. Надано оцінку ефективності банерної системи. Розглянуто сучасні інтернет-технології в маркетингу туристичних підприємств. Розкрито особливості взаємовідносин підприємств торгівлі й агенств зовнішньої реклами. Висвітлено сучасні тенденції в комунікативній політиці страховиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746893 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського