Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., 18 листоп. 2011 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі, Н. В. Притульська, Н. М. Гуляєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2011. - 194 c. - укp.Наведено результати наукових досліджень науковців, молодих вчених, студентів та аспірантів щодо новітніх напрямів розвитку маркетингових комунікацій та управління ними, особливостей державного регулювання реклами в Україні, якості підготовки професійних кадрів для цієї сфери. Розкрито практичні аспекти ребрендингу, а також роль соціальної реклами в розвитку українського демократичного суспільства. Надано оцінку ефективності банерної системи. Розглянуто сучасні інтернет-технології в маркетингу туристичних підприємств. Розкрито особливості взаємовідносин підприємств торгівлі й агенств зовнішньої реклами. Висвітлено сучасні тенденції в комунікативній політиці страховиків. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА746893 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|