Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Н. О. Ковтун; Ін-т журналістики, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 16 c. - укp.Наведено наукове обгрунтування рекламного радіодискурсу, запропоновано його дефініцію, описано специфіку та структуру. На підставі проведеного соціологічного опитування черкаської аудиторії радіо з'ясовано ставлення слухачів до радіореклами, вивчено особливості її прослуховування. Проаналізовано форми та жанри радіореклами, визначено частотність використання рекламних жанрів у черкаському радіоефірі, окреслено функціональне навантаження окремих мовних засобів кодування. Запропоновано практичні рекомендації щодо підвищення комунікативної ефективності реклами на радіо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.174.2 + С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377930 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|