Журавська Н. С. Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект / Н. С. Журавська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 193-204. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано принципи вибору змісту освіти у країнах Європейського Союзу (ЄС). Здійснено порівняння підходів щодо вибору змісту вищої аграрної освіти країн ЄС початкового етапу західноєвропейської інтеграції (Франції, Італії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Люксембургу) і Великобританії. Рассмотрены принципы выбора содержания образования в странах ЕС. Осуществлено сравнение подходов при выборе содержания аграрного высшего образования стран ЕС начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Италии, Германии, Нидерландов, Бельгии, Люксембурга) и Великобритании. Principles of a choice of the contents of education in the countries of EU are considered. Comparison of approaches at a choice of the contents of agrarian higher education of the countries of EU of the initial stage of the West-European integration (France, Italy, Germany, Netherlands, Belgium, Luxembourg), Great Britain. Ключ. слова: аграрна вища освіта, зміст освіти, компетентність. Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|