Азарян О. М. Ринок безалкогольної продукції: теоретичні та практичні аспекти : монографія / О. М. Азарян, І. Ю. Мартинов; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : НОУЛИДЖ, Донец. від-ня, 2009. - 146 c. - укp.Висвітлено проблеми формування стратегії підприємств на ринку безалкогольної продукції (РБП). Викладено концептуальний підхід до стратегічного управління підприємствами (СУП) на РБП, методичні підходи до формування та позиціонування унікального товарного асортименту, а також вибору стратегій продажів. Описано систему збалансованих показників оцінки ефективності СУП на РБП. Освещены проблемы формирования стратегии предприятий на рынке безалкогольной продукции (РБП). Изложены концептуальный подход к стратегическому управлению предприятиями (СУП) на РБП, методические подходы к формированию и позиционированию уникального товарного ассортимента, а также выбора стратегий продажей. Описана система сбалансированных показателей оценки эффективности СУП на РБП. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.512.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА722525 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|