Мозгова М. В. Розвиток земельного маркетингу в сільськогосподарському землекористуванні : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.06 / М. В. Мозгова; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2009. - 20 c. - укp.Науково обгрунтовано теоретико-методологічні основи земельного маркетингу. Сформульовано його поняття, місію, цілі, завдання, функції, методи, технологію, які забезпечують досягнення екологічної рівноваги в землекористуванні, усунення диспропорцій між можливостями земельних ресурсів, потребами економіки і суспільства. Запропоновано маркетингові інструменти для дослідження і оцінки ефективності використання земель за вирощування екологічної сільськогосподарської культури. Досліджено теоретичні засади аутсорсингу сфери земельного маркетингу як сучасну методологію високоефективної і конкурентної організації маркетингової діяльності за умов кризового стану земельних ресурсів. Обгрунтовано методичний підхід щодо підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту в землекористуванні на основі використання економіко-математичних методів і моделей, які враховують фактори, що здійснюють вплив на розміщення культур на ділянках, екологічну якість та кількість одержаної продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-511.2-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА366845 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|