Терно С. О. Розвиток критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії : монографія / С. О. Терно; ред.: Г. Ф. Турченко; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 275 c. - Бібліогр.: 667 назв. - укp.Висвітлено теоретичні аспекти дослідження та концептуальні засади розвитку критичного мислення (КМ) старшокласників у процесі навчання історії. Розкрито основи КМ як мислення усвідомленого, самостійного, рефлексивного, цілеспрямованого, обгрунтованого, контрольованого та самоорганізованого. Викладено методику розвитку КМ у контексті залучення школярів до розв'язання проблемних задач з використанням проблемних методів та інтерактивних форм навчання на підставі наукового діалогу та рефлексії пізнавальної діяльності. Визначено компоненти даної методики, зокрема, цільовий, змістовний, організаційний та результативний. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.513.1-4 + Т. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА742469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|