Богдановська Л. П. Розвиток пізнавальної самостійності учнів на уроках всесвітньої історії засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. П. Богдановська; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Досліджено проблему розвитку пізнавальної самостійності учнів під час вивчення всесвітньої історії з використанням ІКТ. Обгрунтовано структуру поняття "пізнавальна самостійність", виявлено педагогічні умови ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій, встановлено значення ІКТ для розвитку пізнавальної самостійності. Проведено психолого-педагогічний та методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови організації навчання восьмикласників всесвітньої історії на основі ІКТ. Визначено якісну характеристику предметних компетентностей учнів і рівнів їх сформованості. На основі досліджень констатовано про стабільний позитивний ефект застосування методики впровадження ІКТ на уроках всесвітньої історії. Розроблено технологію навчання, яку впроваджено в загальноосвітніх закладах міст Житомира, Іллічівська, Києва, Коростишева. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.267 + Т. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384387 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|