Курашова В. О. Розвиток принципу самостійності в історії вітчизняної гімназичної освіти XIX - початку XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Курашова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 22 c. - укp.Проаналізовано теорію та досвід реалізації принципу самостійності. Визначено витоки та науково обгрунтовано етапи розвитку принципу (1804 - 1827 рр. - етап теоретичного обгрунтування принципу самостійності у вітчизняних гімназіях, 1828 - 1849 рр. - етап офіційної відмови від принципу самостійності у вітчизняній гімназичній освіті, 1850 - 1870 рр. - етап застосування принципу самостійності в процесі самоосвіти гімназистів, 1871 р. - перша половина 1890-х рр. - етап обмеженого застосування принципу самостійності в навчально-виховному процесі гімназій і самоосвіті гімназистів, друга половина 1890-х рр. - 1917 р. - етап обгрунтування принципу самостійності як у навчальній, так і самоосвітній діяльності гімназистів). Охарактеризовано прогностичні тенденції розвитку досліджуваної проблеми та виведено можливості творчого використання педагогічного цінного досвіду за умов сьогодення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 + Ч424(4УКР)714.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375404 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|