Кучеренко Є. В. Розвиток професійного самовизначення майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Є. В. Кучеренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.Розроблено психодіагностичні методики, спрямовані на дослідження компонентів професійного самовизначення майбутніх психологів. Встановлено, що з переходом на наступний курс розвиток професійного самовизначення студентів відбувається закономірно з якісними змінами у кожному з компонентів цього процесу. Виділено критерії та рівні розвитку професійного самовизначення майбутніх психологів (високий, середній, низький та нульовий), надано їм психологічну характеристику та з'ясовано динаміку й особливості прояву цього психічного явища впродовж фахової підготовки майбутніх психологів. Розроблено й апробовано розвивально-корекційну програму, застосування якої оптимізує професійне самовизначення майбутніх психологів на підставі методів психосинтезу та розвивального коучингу. Доведено, що комплексне застосовування даних методів активізує механізми інтеграції компонентів професійного самовизначення майбутніх психологів: рефлексію професійного "Я", професійне цілепокладання та саморегуляцію поведінки в учбово-професійній діяльності. Інтеграція (взаємоузгодження) компонентів професійного самовизначення визначає розвиток цього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР) + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА385564 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|