Сухоніна Н. С. Розвиток сенсорно-перцептивної діяльності у слабозорих учнів у підготовчий період вивчення математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. С. Сухоніна; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання сенсорно-перцептивної діяльності, що дозволяють виявити особливості процесів її розвитку у слабозорих молодших школярів. Розроблено модель і методику корекційно-розвивального навчання, спрямовані на успішне формування перцептивних дій і подальше опанування курсу математики через широке застосування різних видів предметно-практичної й ігрової діяльності та різноманітних дидактичних вправ. Встановлено, що розвиток сенсорно-перцептивної діяльності у слабозорих молодших школярів сприяє активізації у них компенсаторних можливостей, знижує негативний вплив вторинних відхилень на їх розвиток і готує до успішного вивчення курсу математики в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221 + Ч433.243
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА371062 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|