Холодний Г. О. Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографія / Г. О. Холодний, Г. М. Шумська. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2010. - 271 c. - укp.Наведено теоретичне обгрунтування, методичне й організаційне забезпечення управління маркетингом на промислових підприємствах. Визначено склад латентних чинників і рівень їх впливу на управління маркетингом підприємств. Удосконалено класифікацію організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Розроблено методику формування ефективної структури управління маркетингом підприємства на підставі функціонально-вартісного аналізу. Запропоновано програму використання технологій аутсорсингу та лізингу в кадровому забезпеченні маркетингу підприємства. Приведены теоретические обоснования, методическое и организационное обеспечение управления маркетингом на промышленных предприятиях. Определены состав латентных факторов и уровень их влияния на управление маркетингом предприятий. Усовершенствована классификация организационных структур маркетинга на промышленных предприятиях. Разработана методика формирования эффективной структуры управления маркетингом предприятия на основании функционально-стоимостного анализа. Предложена программа использования технологий аутсорсинга и лизинга в кадровом обеспечении и маркетинга предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА733266 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|