Коленкова Н. О. Розробка конкурентних стратегій промислових підприємств на міжнародних ринках (на прикладі вагонобудування ВАТ "Азовмаш") : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Коленкова; НАН України, Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. - О., 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні положення та розроблено науково-методичний підхід до формування конкурентних стратегій промислових підприємств на міжнародних ринках, що базується на теорії факторів і конкурентних переваг і застосуванні методів системного аналізу для визначення послідовності дій у процесі розробки конкурентної стратегії, вибору методів реалізації кожного окремого етапу й обгрунтування системи програмних заходів, що забезпечують досягнення стратегічних цілей підприємства. Запропонований науково-методичний підхід апробовано на прикладі завдання розробки нової стратегії ВАТ "Азовмаш" на ринку вантажних залізничних вагонів країн СНД і Балтії стосовно до умов світової економічної кризи, у межах якого досліджено сучасний стан та виявлено тенденції динаміки вагонного парку країн СНД і Балтії, вагонобудування в країнах СНД, обгрунтовано актуальність уточнення конкурентних стратегій вагонобудівних підприємств, визначено основні конкуренти ВАТ "Азовмаш" на даному ринку, встановлено їх конкурентні переваги та слабкі боки, визначено стратегічні цілі ВАТ "Азовмаш" у коротко- і довгостроковій перспективі та напрямки (способи) досягнення даних цілей. Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.72-13 + У9(4УКР)305.851.527.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384127 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|