Макаренко Н. М. Самостійне вивчення курсу "Психологія обдарованої дитини" : навч. посіб. / Н. М. Макаренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2010. - 186 c. - укp.Висвітлено основні аспекти проблеми психологічного феномену обдарованості. Розглянуто основні сучасні концепції обдарованості, креативності, інтелекту, особливості розвитку, організаційно-педагогічні засади навчання, проблемы діагностики рівня обдарованості дитини. Зазначено, що виявлення та розвиток обдарованої дитини можливі за наявності у працівника навчально-виховного закладу теоретичного підгрунтя знань з даного питання. Освещены основные аспекты проблемы психологического феномена одарённости. Рассмотрены основные современные концепции одарённости, креативности, интеллекта, особенности развития, организационно-педагогические меры обучения, проблемы диагностики уровня одарённости ребёнка. Отмечено, что выявление и развитие одарённости ребёнка возможно при наличии у работника учебно-воспитательного учереждения теоретических основ знания данного вопроса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА728031 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|