Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000302904<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Аронова В. В. Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві : монографія / В. В. Аронова, Г. І. Дібніс; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 223 c. - Бібліогр.: 208 назв. - укp.Висвітлено проблеми забезпечення високого рівня маркетингової діяльності (МД) на сучасних підприємствах. Розглянуто питання здійснення змін у МД в контексті розкриття сутності та змісту об'єкта зміни та управління даним процесом в аспекті інноваційного та адміністративного управління, а також на основі методу ситуаційно-процесної діагностики (СПД). Обгрунтовано вибір методів діагностування ситуації, викладено формалізований підхід для оцінювання даних методів, описано алгоритм побудови методики СПД та підбору показників для її здійснення. Проаналізовано особливості МД на основі СПД на підприємствах м'ясопереробної галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА736058 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|