Колесніков Г. О. Словник із менеджменту та маркетингу / Г. О. Колесніков; Волин. ін-т економіки та менедж. - Луцьк, 2010. - 212 c. - укp.Подано тлумачення 2 658 понять і термінів з актуальних проблем маркетингу, загального та функціонального менеджментів. Розкрито сутність таких понять, як бренд-інновація, бюджет капіталовкладень, етноцентрична концепція міжнародного менеджменту, засоби досягнення організаційного розвитку, комунікаційні мережі організацій, метод конкурентного паритету, самоактуалізація. Дано толкование 2 658 понятий и терминов по актуальным проблемам маркетинга, общего и функционального менеджментов. Раскрыта сущность таких понятий, как бренд-инновация, бюджет капиталовложений, этноцентрическая концепция международного менеджмента, средства достижения организационного развития, коммуникационные сети организаций, метод конкурентного паритета, самоактуализация. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 я21 + У9(4УКР)211.1 я21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА727152 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|