РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колесніков Г. О. 
Словник із менеджменту та маркетингу / Г. О. Колесніков; Волин. ін-т економіки та менедж. - Луцьк, 2010. - 212 c. - укp.

Подано тлумачення 2 658 понять і термінів з актуальних проблем маркетингу, загального та функціонального менеджментів. Розкрито сутність таких понять, як бренд-інновація, бюджет капіталовкладень, етноцентрична концепція міжнародного менеджменту, засоби досягнення організаційного розвитку, комунікаційні мережі організацій, метод конкурентного паритету, самоактуалізація.

Дано толкование 2 658 понятий и терминов по актуальным проблемам маркетинга, общего и функционального менеджментов. Раскрыта сущность таких понятий, как бренд-инновация, бюджет капиталовложений, этноцентрическая концепция международного менеджмента, средства достижения организационного развития, коммуникационные сети организаций, метод конкурентного паритета, самоактуализация.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 я21 + У9(4УКР)211.1 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727152 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського