РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303041<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Загнітко А. П. 
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. / А. П. Загнітко, Д. П. Шапран, І. Х. Баширов; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 160 c. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Наведено більше 1000 термінів на позначення маркетингових понять з визначеннями та коментарями, а також словник термінологічних синонімів і короткий українсько-англійський словник термінів маркетингу. Розкрито сутність таких понять, як авторське право, безпека продукції, вторинна інформація, глибинне інтерв'ю, декодування, ефективність стимулювання збуту, знімання вершків, імідж марки, каталог, ліцензія, маркетингове дослідження, оптовий клуб, прихований попит, стратегія витягування, товари-замінники, франшиза, ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я212 + Ш141.14-434:у

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745307 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського