Мастинець М. В. Соціальні детермінанти споживацької поведінки в сучасному суспільстві : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М. В. Мастинець; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2009. - 20 c. - укp.Досліджено соціальні детермінанти поведінки споживача у сучасному суспільстві. На підставі соціально-конструктивістського підходу та теорії соціокультурних полів визначено систему соціальних детермінант споживацької поведінки, до якої зараховано групи факторів, поділених на надіндивідуальні (фізичний простір, час і соціокультрний простір із сукупністю соціокультурних полів, до яких залучений індивід) та індивідуальні (статусно-рольова позиція, психологічні особливості, фізичний потенціал і споживацький досвід). Досліджено особливості впливу окремих детермінант, емпіричним шляхом виявлено найбільш значущі з них. Проаналізовано феномен суспільства споживання й особливості його розвитку в Україні. Суспільство споживання як один із вимірів сучасного суспільства розглянуто у контексті специфічного соціокультурного поля, що виникає у ньому, в якому за допомогою комунікативних механізмів здійснюється потужний вплив на споживацьку поведінку індивіда. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА368491 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|