РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаров С. М. 
Соціально-етичний маркетинг : навч. посіб. / С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2011. - 248 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.

Розглянуто процес становлення концепції соціально-етичного маркетингу в Україні як філософії ринкової економіки за умов соціальної держави, спрямованої на соціальний захист населення як форми реалізації державної соціальної політики, зарубіжного досвіду та розвитку соціально-етичного маркетингу в конкретних сферах діяльності. Описано основні типи корпоративних ініціатив соціально-етичного маркетингу. Розглянуто переваги та недоліки кожної з них у контексті вигод для підприємства та суспільства. Розкрито питання інформаційного забезпечення управління соціально-етичним маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.45 я73 + У582.111 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747118 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського