![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303476<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гончаров С. М. Соціально-етичний маркетинг : навч. посіб. / С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2011. - 248 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.Розглянуто процес становлення концепції соціально-етичного маркетингу в Україні як філософії ринкової економіки за умов соціальної держави, спрямованої на соціальний захист населення як форми реалізації державної соціальної політики, зарубіжного досвіду та розвитку соціально-етичного маркетингу в конкретних сферах діяльності. Описано основні типи корпоративних ініціатив соціально-етичного маркетингу. Розглянуто переваги та недоліки кожної з них у контексті вигод для підприємства та суспільства. Розкрито питання інформаційного забезпечення управління соціально-етичним маркетингом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.45 я73 + У582.111 я73 + У9(4УКР)211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА747118 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|