Малиношевський Р. В. Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Р. В. Малиношевський; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Виокремлено та проаналізовано основні напрями досліджень спадщини В. Сухомлинського у контексті формування цілісного виховного середовища дитини як соціально-педагогічного конструкту. Розкрито сутність і зміст понятійного апарату, визначено поняття "цілісне виховне середовище", передумови його формування у філософсько-педагогічних ідеях. Визначено особливості й обгрунтовано соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища у педагогічній практиці В. Сухомлинського, а саме: цілепокладання, принципи та соціально-педагогічні умови, проведено їх філософсько-педагогічне осмислення з позиції досягнень сучасної науки. Досліджено досвід використання ідей педагога щодо формування цілісного виховного середовища у сучасній педагогічній практиці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч33(4УКР)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381764 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|