Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303520<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Агарков О. А. Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти : монографія / О. А. Агарков; ред.: В. М. Бебик. - Запоріжжя : Просвіта, 2011. - 314 c. - Бібліогр.: 334 назв - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-політичного маркетингу, зокрема, розглянуто принцип соціальної справедливості як основу його методології. Викладено концептуальні основи соціально-політичного маркетингу. Охарактеризовано соціально-політичний маркетинг в дискурсі розбудови та розвитку соціальної держави за умов глобалізації. Визначено інтегральний критерій соціально-політичного маркетингу. Наведено механізми реалізації концепції соціально-політичного маркетингу. Розглянуто особливості сприйняття соціально-політичних процесів в українському суспільстві. Охарактеризовано соціально-політичний маркетинг як технологію управління соціальними процесами в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*3 + Ф053 + С4(4УКР) + Ф3(4УКР)0
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА745310 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|