Возняк В. С. Співвідношення розсудку і розуму: філософсько-педагогічний контекст : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.03 / В. С. Возняк; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 32 c. - укp.Досліджено співвідношення категорій "розсудок" і "розум" у суто філософському й у філософсько-педагогічному контекстах, що дозволяє розглядати їх як необхідний дослідницький інструмент у сфері соціально-філософського пізнання. Розглянуто виявлення характеристик розсудку та розуму у мисленні, у взаєминах з продуктивною уявою, щодо проблеми істини, у соціальному контексті, у світі повсякденності. Розкрито проблеми сутності педагогічного мислення, природи виховання як такого, роль душевного та духовного у виховному процесі, місця ціннісної свідомості, вербалізму та дидактизму у педагогіці, способів організації педагогічного простору, цілісності освітнього процесу. Розроблено філософсько-педагогічну концепцію співвідношення розсудку та розуму, яка розкриває основи загострення суперечностей освіти на рівні педагогічного мислення та в межах педагогічних практик. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.4 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378006 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|