РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303809<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шафалюк О. К. 
Споживач в маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О. К. Шафалюк; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2009. - 31 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення ефективності маркетингу в економічних системах взаємодії зі споживачами. Запропоновано концепцію споживача у маркетингу, в якій на нових методологічних засадах систематизовано підходи щодо визначення й інституціоналізації функціонування всіх категорій споживачів в економці. Уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження, зокрема, запропоновано визначення базових понять маркетингу, наведено рекомендації щодо їх системного застосування у прогнозуванні ринкових взаємодій. Аргументовано доцільність використання закономірностей диференціації та примітивізації з метою визначення ключових тенденцій розвитку систем споживання, що забезпечує нові можливості моделювання та прогнозування поведінки споживача. Обгрунтовано необхідність внесення змін у методологію маркетингу, які забезпечують можливості реалізації міждисциплінарних досліджень без порушення його наукової цілісності. Визначено передумови та принципи організації ефективної взаємодії на ринках з високим рівнем конвергенції, з урахуванням яких розроблено комплекс методик дослідження тенденцій та оптимізації параметрів діяльності суб'єктів ринку. Удосконалено технологію структурування економічних взаємодій, з використанням якої розроблено засоби конкретизації та кількісного оцінювання параметрів маркетингових прогнозів. Запропоновано методики зустрічного моделювання та факторної декомпозиції тенденцій розвитку ринків. Розроблено технологію маркетингового регулювання структур комплексного споживання благ.

Запропоновано методичні інструменти розробки стратегій розвитку промислових підприємств і комерційних організацій з урахуванням їх конкурентоспроможності на світових і національних ринках, наведено рекомендації щодо використання даних засобів у процесі оцінювання рівня досконалості маркетингової діяльності. Розроблено технології організації та забезпечення ефективності маркетингу як елемента консистемної моделі управління підприємством, що сприяють підвищенню ефективності бізнес-діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)306.751.353.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368057 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського