РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303854<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корсакова О. К. 
Способи та засоби рівневої організації навчальної діяльності учнів / О. К. Корсакова // Нaша шк. - 2009. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто реалізацію диференційованого підходу до учнів у навчальному процесі. Висвітлено методологічну основу сучасного диференційованого навчання початкової школи за рахунок створення класів з поглибленим вивченням окремих предметів та старшої школи шляхом профільного навчання. Акцентовано увагу на процесі соціалізації особистості школяра та формуванні її рефлексивної культури (вмінні аналізувати свої вчинки і передбачати їх наслідки, керувати своєю поведінкою, володіти методами оцінки і розвитку своїх інтелектуальних і творчих здібностей, способів спілкування з іншими). Виділено типологічні групи учнів за рівнем навчальних здібностей та засоби диференційованого підходу до них у навчальному процесі. Охарактеризовано технології диференційованого навчання відповідно до розроблених у педагогічній теорії вимог.


Ключ. слова: диференційоване навчання, навчання, здібності учнів, навчальний процес
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського