Георгієвська В. В. Становлення та розвиток рекламно-довідкової преси на території Східної України ХIХ - початку ХХ ст. : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / В. В. Георгієвська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2009. - 18 c. - укp.Проведено комплексне дослідження рекламно-довідкової преси Східної України 1809 - 1917 рр. Виділено й охарактеризовано її основні тематичні групи, зокрема, довідкові (універсальні) видання, а також торгово-промислові, комерційні, біржові, сільськогосподарські, квартирні, шлюбні, театрально-артистичні та книжкові, рекламні, медичні, курортні). Досліджено жанрові модифікації реклами на шпальтах спеціалізованої преси (від каталогу, прейскуранта, рубричної реклами до реклами-історії, консультації фахівця, реклами-звернення, реклами-вірша). Розроблено алфавітний покажчик рекламно-довідкової преси (всього 207 видань), додаткові покажчики, схеми та діаграми, які характеризують розвиток даної спеціалізованої преси. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР5)-5 + Ч617.167.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|