Журкіна С. В. Статус і функції тьютора в університетах Великої Британії та США / С. В. Журкіна // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 146-150. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Досліджено систему тьюторства у вищій школі Великої Британії та США. Відзначено особливе положення тьютора у британських ВНЗ. Підкреслено підвищену складність визначення функцій тьютора, адже його розглянуто не як викладача у звичайному значенні слова, а як наставника. Визначено, що самостійні заняття для англійських студентів є основними в навчальній роботі, а роль викладача як основного джерела інформації замінено консультативною роллю тьютора. Зроблено висновок щодо можливості адаптування позитивного досвіду організації тьюторської діяльності у закладах освіти України. Исследована система тьюторства в высшей школе Великобритании и США. Отмечено особое положение тьютора в британских ВУЗ. Подчеркнута повышенная трудность в определении функций тьютора, так как его рассмотрено не как преподавателя в обычном смысле слова, а как наставника. Определено, что самостоятельные занятия для английских студентов являются основными в учебной работе, а роль преподавателя, как основного источника информации, заменена консультативной ролью тьютора. Сделан вывод о возможности адаптации положительного опыта организации тьюторской деятельности в учреждениях образования Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(7СПО) + Ч484(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|