РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304386<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : монографія / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 245 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - укp.

Висвітлено теоретичні засади стратегічного управління збутом за умов ринкової економіки. Розкрито сутність збуту та збутової діяльності як об'єктів менеджменту. Розроблено концепцію стратегічного маркетингового управління збутом на основі інтеграції інструментів стратегічного менеджменту та стратегічного маркетингу. Запропоновано методологію дослідження цільового ринку підриємства з використанням концепції STP-маркетингу. Розглянуто методики діагностики процесу стратегічного маркетингового управління збутом та оцінювання його ефективності. Розроблено комплексну систему стратегічного маркетингового управління збутом. Розглянуто сучасні маркетингові стратегії управління бізнесом, цільовим ринком, товарним портфелем, збутовими ризиками, збутовим потенціалом і персоналом. Наведено загальну характеристику маркетингових цінових стратегій.

Освещены теоретические основы управления сбытом в условиях рыночной экономики. Раскрыта сущность сбыта и сбытовой деятельности как объектов менеджмента. Разработана концепция стратегического маркетингового управления сбытом на основе интеграции инструментов стратегического менеджмента и стратегического маркетинга. Рассмотрена методология исследования целевого рынка предприятия с использованием концепции STP-маркетинга. Даны методики диагностики процесса стратегического маркетингового управления сбытом и оценивания его эффективности. Разработана комплексная система стратегического маркетингового управления сбытом. Рассмотрены современные маркетинговые стратегии управления бизнесом, целевым рынком, товарным портфелем, сбытовыми рисками, сбытовым потенциалом и персоналом. Дана общая характеристика маркетинговых ценовых стратегий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722694 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського