РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304387<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панчук А. С. 
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А. С. Панчук; Донец. нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 19 c. - укp.

Розкрито сутність і значення стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. З'ясовано наукові засади стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Визначено концептуальну модель стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю. Проаналізовано стратегічний маркетинговий клімат та потенціал стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, що дозволило виявити проблеми, вирішення яких запропоновано на основі стратегічного маркетингового підходу. До впровадження у практичну діяльність підприємств запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Розроблено обгрунтовані маркетингові стратегії управління комерційною діяльністю підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367568 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського