РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304396<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Божкова В. В. 
Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. В. Божкова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2011. - 31 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади та методичні підходи до статегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств у контексті інноваційного розвитку. Запропоновано нові теоретико-методологічні підходи до такого планування, які грунтуються на визначенні пріоритетності ролі комунікацій у просуванні промислових інновацій на різних ринках. З'ясовано, що запропонована методологія дозволяє вирішувати проблеми управління у сфері інноваційної діяльності окремих суб'єктів господарювання, а також є основою ідеології вирішення комплексу економічних та інноваційних проблем розвитку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385779 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського