Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304396<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Божкова В. В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. В. Божкова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2011. - 31 c. - укp.Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади та методичні підходи до статегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств у контексті інноваційного розвитку. Запропоновано нові теоретико-методологічні підходи до такого планування, які грунтуються на визначенні пріоритетності ролі комунікацій у просуванні промислових інновацій на різних ринках. З'ясовано, що запропонована методологія дозволяє вирішувати проблеми управління у сфері інноваційної діяльності окремих суб'єктів господарювання, а також є основою ідеології вирішення комплексу економічних та інноваційних проблем розвитку України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА385779 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|