РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304397<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Божкова В. В. 
Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : монографія / В. В. Божкова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 305 c. - Бібліогр.: 216 назв. - укp.

Викладено концептуальні основи формування та стратегічного планування маркетингових комунікацій (МК) інноваційної продукції промислових підприємств у системі їх ринково-орієнтованого управління. Обгрунтовано підходи до планування і розробки стратегій МК, які оптимізують склад і структуру комунікаційних інструментів, визначено їх синергетичну ефективність.

Изложены концептуальные основы формирования и стратегического планирования маркетинговых коммуникаций (МК) инновационной продукции промышленных предприятий в системе их рыночно-ориентированного управления. Обоснованы подходы к планированию и разработке стратегий МК, оптимизирующих состав и структуру коммуникационных инструментов, определена их синергетическая эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731230 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського