Божкова В. В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : монографія / В. В. Божкова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 305 c. - Бібліогр.: 216 назв. - укp.Викладено концептуальні основи формування та стратегічного планування маркетингових комунікацій (МК) інноваційної продукції промислових підприємств у системі їх ринково-орієнтованого управління. Обгрунтовано підходи до планування і розробки стратегій МК, які оптимізують склад і структуру комунікаційних інструментів, визначено їх синергетичну ефективність. Изложены концептуальные основы формирования и стратегического планирования маркетинговых коммуникаций (МК) инновационной продукции промышленных предприятий в системе их рыночно-ориентированного управления. Обоснованы подходы к планированию и разработке стратегий МК, оптимизирующих состав и структуру коммуникационных инструментов, определена их синергетическая эффективность. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА731230 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|