Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : конспект лекцій / С. П. Сударкіна; Нац. техн. ун-т "ХПІ". - Х., 2010. - 115 c. - укp.Розглянуто сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві. Висвітлено порядок розробки маркетингової стратегії, наведено сучасні методи стратегічного планування (СП) з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку й економічних умов діяльності підприємства. Особливу увагу приділено технології стратегічного аналізу, матричним методам СП. Розкрито зміст понять конкуренції, конкурентних переваг, сегментації ринку, матриці управління інноваціями. Рассмотрены сущность и содержание стратегического маркетинга на промышленном предприятии. Освещен порядок разработки маркетинговой стратегии, приведены современные методы стратегического планирования (СП) с учетом конкурентных преимуществ позиций товара на рынке и экономических условий деятельности предприятий. Особое внимание уделено технологии стратегического анализа, матричным методам СП. Раскрыто содержание понятий конкуренции, конкурентных преимуществ, сегментации рынка, матрицы управления инновациями. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА724837 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|