РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304463<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Басій Н. Ф. 
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Н. Ф. Басій, Н. Р. Балук; Львів. комерц. акад. - Л., 2011. - 456 c. - Бібліогр.: 96 назв. - укp.

Розкрито сутність та особливості стратегічного маркетингу (СМ), питання маркетингового стратегічного планування. Проаналізовано маркетингове середовище в СМ, наведено визначення конкурентних переваг. Розглянуто питання маркетингової стратегічної сегментації, формування і вибору цільових сегментів підприємств. Висвітлено маркетингові стратегії зростання, диверсифікації, консолідації, диференціації та позиціювання, а також маркетингові конкурентні стратегії. Увагу приділено питанням маркетингового управління бізнесовим портфелем фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744479 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського