Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304464<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сумець О. М. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Ч. 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х., 2011. - 191 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні питання формування стратегічного маркетингу (СМ) на сучасному підприємстві (СП), розкрито сутність СМ та сферу застосування. Проаналізовано особливості маркетингового середовища, в якому функціонує СП, а також маркетингової стратегічної сегментації та особливості вибору цільових сегментів СП за ринкових умов. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353210/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|