РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304465<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сумець О. М. 
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Ч. 2. Маркетингові стратегії розвитку підприємства / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х., 2012. - 140 c. - Бібліогр.: с. 138-139. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання формування та використання маркетингових стратегій розвитку сучасного підприємства. Розкрито сутність маркетингових стратегій зростання, диверсифікації, диференціації та позиціонування. Увагу приділено маркетинговому стратегічному управлінню портфелем бізнесу підприємства, визначенню його конкурентних переваг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353210/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського