РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304503<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джаман М. О. 
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "МЕТРО Кеш енд Кері") : монографія / М. О. Джаман, А. М. Асаул, Ю. В. Баша, В. Г. Смирнова; Укоопспілка, Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2009. - 126 c. - Бібліогр.: с. 108-113. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти розробки стратегії виходу компанії на іноземний ринок. Показано методологічні підходи, принципи та методи оцінки ефективності діяльності корпорації. Наведено інформацію про німецьку фірму "МЕТРО Кеш енд Кері", описано стратегічні програми, які керівництво фірми використовувало під час виходу на ринки інших країн, зокрема України.

Освещены теоретико-методологические аспекты разработки стратегии выхода компании на иностранный рынок. Показаны методологические подходы, принципы и методы оценки эффективности деятельности корпорации. Дана информация о немецкой фирме "МЕТРО Кэш энд Керри", описаны стратегические программы, которые руководство фирмы использовало во время выхода на рынки других стран, в частности Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4НІМ)829 + У9(4НІМ)843 + У9(4УКР)421.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720786 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського