Туріянська М. М. Структура репутації підприємства : монографія / М. М. Туріянська, В. Г. Пеннер; Донец. ін-т турист. бізнесу. - Луганськ : Янтар, 2009. - 140 c. - укp.Висвітлено сутність, складові та напрями забезпечення розвитку репутації підприємств. Розкрито роль природоохоронних технологій в розвитку репутації підприємства, розглянуто інженерні методи зниження техногенного забруднення навколишнього природного середовища. Увагу приділено структурі корпоративної культури, формуванню соціальної відповідальності, стратегіям управління брендом і торговою маркою підприємств. Освещены сущность, слагаемые и направления обеспечения развития репутации предприятий. Раскрыта роль природоохранных технологий в развитии репутации предприятия, рассмотрены инженерные методы снижения техногенного загрязнения окружающей природной среды. Уделено внимание структуре корпоративной культуры, формированию социальной ответственности, стратегиям управления брендом и торговой маркой предприятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА723730 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|